• Kasvua jo kolme vuotta!

Ässä LKV saavutti kasvua kaikilla tärkeillä osa-alueilla, tehtyjen asuntokauppojen määrä, liikevaihto ja yrityksen tulos nousivat edellisestä tilikaudesta. Yleinen trendi Hämeenlinnan markkinoilla on ollut jopa päinvastainen, joten suuri kiitos tästä kaikesta kuuluu Ässien lisäksi myös kaikille asiakkaillemme.

Viime vuoden aikana Ässä LKV otti Hämeenlinnassa ensimmäisenä käyttöön virtuaaliset 3D esittelyt internetissä, asuntojen myynnin tueksi. Myös muita toimia, kuten mainontaa nykyaikaistettiin ja esimerkiksi printtimainontaa vähennettiin merkittävästi. Vuoden 2017 saavutustemme perusteella voimmekin todeta, että olemme oikealla tiellä. Kehityksen on kuitenkin jatkuttava eikä Ässä LKV aio vuonna 2018 jäädä polkemaan paikoilleen. Heti alkuvuodesta olemme aloittaneet entistä tehokkaamman markkinoinnin, sekä yrityksen että myytävien kotien osalta, digitaalisen median miltei rajattomia mahdollisuuksia hyödyntäen.

Sama, toisille jo tuttu ryhmä, Eero, Harri ja Pekka jatkavat edelleen Ässä LKV:n toimintaa ja toivottavat tervetulleiksi kaikki vanhat ja uudet asiakkaat.

Eero Santanen, Pekka Lassila ja Harri Keskitalo

Kaikki tiedotteet >

• Vuosi on vaihtunut ja alustavien laskelmien mukaan Ässä LKV on jälleen onnistunut erinomaisesti.

Eero Santanen, Pekka Lassila ja Harri Keskitalo

Raatihuoneenkatu 29
13100 Hämeenlinna
toimisto@assalkv.fi

Esittelyssä

Valitsemme parhaillaan uusia kohteita.

WEBDESIGN WWW.LYLY.FI